utilizator:
parola:

Categorii de varsta
nounascuti copii
adolescenti adulti
varstnici
femei barbati
Producatori
LIGIA POP
POPESCU NATALIA
Editura BENEFICA
EL - DOR PLANT
CRUDIGNO
BIORGANIK
NATURFOOD
PETRAS
CHANSON BELLE
A.VOGEL
LEXEN
BioPont
NaturGold
Westmark
Blendtec
Hurom
Food Machinery of America
Peterhof
Komo
Status
BIO SPECTRA(Canada)
CookSense
GREENIS
Vabene
KitchenAid
TerraNatura
ANGEL JUICER
Moara cu pietre.ro
Global Wellness System
Salina Slanic Prahova
NATURGANIK
MY-BIO
HOLT
DUMITRU BALAN , dr.INGRID BALAN
STERK PLAST
YODA
PRONAT
ELTA
ADAM VILLAGE HERBS, Grecia
Yannis Grecia
Kanakis Ilias, Grecia
CANADA
GERMANIA
DENNREE
GERMLINE
COCOMI
Golden Tree
Elea Creta, Grecia
TRIBEST
OANA BRINDUSA IRIMESCU



          Imbunatatirea sistemului imunitar                             Schimbari in dieta si stil de viata

 

 

1. Soare:

 

  • 20-30 min/zi. Stai sau mergi prin soare. Indicat ar fi inainte de ora 9:00 am si cu o ora jumatate,  doua ore inainte de apus;

 

*nu te expune peste masura;  arsurile creeaza celule nesanatoase.

 

2. Oxigen:

 

  • invata sa respiri profund, mai ales in preajma  surselor de oxigen (ocean, paduri, campii, sere, purificatoare de aer care produc oxigen, etc. );
  • numara 3 sec inhalare si 3 sec expirare;
  • daca locuiesti intr-o zona poluata, cumpara-ti un purificator;
  • mananca si stoarce multi germeni verzi/vlastari;
  • tine plante in incaperile in care stai;
  • foloseste un imbogatitor de oxigen in apa, sucuri;

 

3. Apa:

 

  • apa distilata sau organizata molecular este cea mai buna de baut, pentru prepararea mancarii sau inmuierea semintelor; alte surse de apa pot contine bacterii, virusi, paraziti, chimicale anorganice, medicamente farmaceutice, etc.;

 

4. Hrana vie (organica):

 

  • 50% vlastari;
  • 50% vegetale verzi + legume (toate culorile), nuci, seminte inmuiate, leguminoase incoltite (naut, mazare, fasole mung, adzuki), cereale (in ordinea alcalinitatii: mei, amaranth, quinoa, teff, hrisca, secara, kamut, spelta);
  • Foloseste alge “albastre-verzi” si chlorella;
  • Alge marine: dulse, hijiki, kelp, wakame, alaria, arame;
  • Cand sunt permise, limiteaza consumul de fructe la 5-15% (1, 2 buc/zi);
  • Elimina carnea (inclusiv pui si peste): contin proteine complexe in exces si hormoni toxici, chimicale si paraziti care dauneaza sistemului imunitar;
  • Elimina cerealele procesate si produsele lactate, sunt foarte acide si formatoare de mucus, produc reactii alergice care cauzeaza stres sistemului imunitar;
  • Elimina mancarea prajita, microundele. Daca este necesar sa –ti incalzesti mancarea alege: dehidratarea, aburi, toasting, cuptor, slow cooker (de preferat datorita vasului ceramic incorporat);
Publicat pe: 02.01.2012 Un articol de: Laura Popescu
PUNE O INTREBARE

Nume:
Adresa de email:
Intrebare: